WORKSHOP ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ MARKETING Γνώρισε την εξέλιξη του Marketing ως εργαλείο κοινωνικής αλλαγής

Είσαι επαγγελματίας στο χώρο της δημόσιας υγείας και της προαγωγής υγείας;

Aσχολείσαι ενεργά με την κοινωνική αλλαγή και την βελτίωση της ποιότητας ζωής;

Eργάζεσαι σε κάποιον κρατικό ή μη-κερδοσκοπικό οργανισμό που βοηθάει ανθρώπους, κοινότητες ή το περιβάλλον;

Τότε αυτό το σεμινάριο είναι για εσένα!

Μάθε τις πρακτικές του κοινωνικού μάρκετινγκ , κατανόησε την ανθρώπινη συμπεριφορά και σχεδίασε το δικό σου πρόγραμμα κοινωνικής αλλαγής σε μια μέρα. Σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα, όπως το κάπνισμα, η παιδική παχυσαρκία, η ασφαλής οδήγηση, η προστασία του περιβάλλοντος απαιτούν νέες καινοτόμες προσεγγίσεις για την επίλυσή τους.

Οι παραδοσιακές πρακτικές προσφέρουν προγράμματα με υψηλό κόστος εφαρμογής και αβέβαια αποτελέσματα. Παράλληλα νέα δεδομένα έχουν διαμορφώσει τη σχέση των πολιτών με τις υπηρεσίες και τα κοινωνικά προγράμματα. Από παθητικοί λήπτες πλέον οι πολίτες είναι ενεργοί διαμορφωτές και επιθυμούν να αποτελούν μέρος της λύσης.

Τα νέα αυτά δεδομένα έχουν δημιουργήσει την ανάγκη για μετάβαση από το παραδοσιακό μοντέλο (expert driven) στο συμμετοχικό σχεδιασμό (citizen orientation & co-creation). Σε αυτό το  διαδραστικό σεμινάριο (workshop) θα γνωρίσεις μια σύγχρονη προσέγγιση που εστιάζει στην βαθιά κατανόηση των φόβων, αναγκών, κινήτρων και εμποδίων που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονοι άνθρωποι, στην προσπάθειά τους να υιοθετήσουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής ή να απαγκιστρωθούν από επιβλαβείς συνήθειες.

Επίσης θα γνωρίσεις πως οι πρακτικές και τα εργαλεία του μάρκετινγκ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση κοινωνικών και περιβαλλοντικών προβλημάτων. Το workshop χωρίζεται σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος θα κατανοήσεις την φιλοσοφία, τις βασικές αρχές, την προσέγγιση και τις πρακτικές του Κοινωνικού Marketing.

Στο δεύτερο μέρος θα έχεις την ευκαιρία να κατανοήσεις την ανθρώπινη και κοινωνική συμπεριφορά μέσα από μια επισκόπηση των δημοφιλέστερων θεωριών και ευρημάτων συμπεριφορικών επιστημών. Στο τρίτο μέρος θα εφαρμόσεις τα εργαλεία που έχεις διδαχθεί σχεδιάζοντας το δικό σου πρόγραμμα αλλαγής συμπεριφοράς.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί αποκλειστικά στα Ελληνικά και θα χρησιμοποιηθούν ελληνικά παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων από την Ελλάδα και άλλες χώρες όπου το κοινωνικό μάρκετινγκ είναι πιο διαδεδομένο.

Ειδική προσφορά

Εγγραφή Ελλήνων Υπηκόων & Μη Kερδοσκοπικών Οργανώσεων (MKO)

Workshop Leaders / Experts delivering the Workshop

Πρόγραμμα Συνεδρίου